Camillas Lilla

Omskolning
 
Igår blev det en dag som man använde till att göra massa viktiga saker hemma. Jag och sambon började med att fixa lite inne innan vi gick ut och tvättade våra bilar. Så skönt att ha gjort! När han gick till jobbet så fortsatte jag hemma med att tvätta, plantera om blommor, vika och hänga tvätt, skola om mina plantor, vattna plantorna på uteplatsen, småplocka, fixa disken, laga tre maträtter (kryddiga kötfärsbiffar, sweet chilimarinerade bitar av fläskytterfilé och kycklingklubbor i ugn) och jag hann säkert med en massa annat också. 
 
Har så mycket att göra på hemmaplan och ska även få odla, typ ha som en egen kolonilott på en bit mark som min sambo äger. Har typ världens plan men det ska finnas tid till det också, vilket är lite svårare, men vi ska nog få till det! Men där ska det mer vara bärbuskar och perenna ätbara växter. Ska kolla igenom en bok som jag har så ska vi se vad jag kan få till!