Inte alls som jag tänkt mig

Måndag
(Hela det här inlägget skrivs på fredagen den 16/8. Hade först tänkt göra inlägg med annat den här veckan som jag inte gjort inlägg om, MEN jag har inte orkat. Därför blir det en vecka med vad jag anser vara "bristfälliga" inlägg". Håll till godo, så blir nog helgens lite bättre.)
Idag har det varit en jobbig dag. Halsont hela natten och under hela dagen. Tyckte att det var viktigt att gå till jobbet då vi har ett par personaldagar. Man ser vilka man kommer att jobba med, ha möten och träffas och får viktig information, vilket jag uppskattar.
Dagens mat: Kommer inte ens ihåg vad vi åt.

Tisdag 
Migrän, gick och lade mig direkt när jag kom hem i stort sett, vid 17. Var upp på toan och ögonen hade en blodröd färg. Halsont, trött, illamående och yr. Legat i stort hela dagen och kvällen. 
Dagens mat: Per gjorde något som jag inte ens har ätit av.

Onsdag 
Halsont, yr, illamående trött och huvudvärk. Legat hela i stort sett hela dagen och kvällen 
Dagens mat: Stekt korv och makaroner 

Torsdag 
Huvudvärk, yr, illamående och känner mig slemmig i halsen. Hela kroppen känns otroligt tung och seg. Känner mig raspig i halsen. Per köpte hem choklad, det räddade min kväll.
Dagens mat: Kycklinggryta med kokt potatis, tomat och gurka.