Camillas Lilla

Nytt upplägg för bloggen
Nu har jag funderat lite och kommit fram till att jag ska dra ner på inläggen här, i alla fall över hösten och vintern till att börja med. Just nu är det mycket i privatlivet som händer och just de delarna vill jag vara privat med.
Mycket har hänt på kort tid och mycket kommer att hända framöver, men tack och lov är det positiva saker.
Jag tänkte att jag kommer att försöka skriva två till tre inlägg i veckan. En annan del av det hela är att det helt enkelt inte kommer att finnas så mycket att skriva om nu när hösten och mörkret börjar komma. Sen har jag hur mycket böcker som helst som jag vill läsa som nästan har dammat igen. Ska även dra ner på tiden framför skärmar. Hellre färre inlägg med mer kvalite, än många och korta som bara känns som svammel "bara för att jag måste skriva något" Vi hörs till helgen ❤