Camillas Lilla

Potatis
Nu börjar det hända saker med potatisen i den mittersta pallkragen! Det känns riktigt kul det! Längtar efter att få äta den första nyskördade potatisen för i år sen, men än är det många veckor kvar innan man får göra det! 
 
 
Nu på förmiddagen har jag roat mig med att städa upp på uteplatsen och burit bort det, så nu är jag riktigt nöjd!
 
Vi har köpt hem färgskrapa och slippapper ska finnas. Dock har det inte varit de bästa förutsättningarna för att börja än. Det har varit extremt med pollen och sen har det regnat på ett bra tag och dessutom har man jobbat  och dagarna bara swishar förbi. Men jag har bestämt mig för att använda JOTUN 1434 Labrador (mörkgrå) på möblerna på uteplatsen och till möblerna nere kommer jag att använda JOTUN 8413 Herrgårdsgrön. Tyvärr så är min kamera på mobilen dålig, så jag kunde inte få något kort som gav färgen rättvisa, men det kommer att komma bilder sen när jag målat så det syns på ett ungefär hur det ser ur.