Camillas Lilla

Matmarknad
Idag blev det en tur till Falun med mamma för att gå på den årliga Internationella Matmarknaden. Tycker om att gå där då det luktar så gott och det finns mycket att "välja" på. Dock saknade jag en hel del länder iår, bland annat Australien, Ungern och lite mer från Tyskland, sen var det lite fler saker som jag saknade. Men hur som helst så köpte jag hem kycklingpaella och vegetariska vårrullar med nudlar.
 
Som de flesta vet så älskar jag att laga mat (dock tråkigt att laga till sig själv) och äta mat. Tycker om att utmana mig själv med att laga nya maträtter. Men känner nu att jag är halvt inne i en period av förändring. Är sugen på att börja äta vegetariskt flera gånger i veckan  och dessutom göra  mig av med allt "sockrigt" utom ibland. Jag har ju "gjort slut" med godiset. Först för några dagar märkte jag en stor förändring (jag har inte ätit godis sedan annan dag påsk, bara en ruta 70% mörk choklad) då jag drack te och varken behövde socker eller mjölk. Provade te idag igen och det gick lika bra att dricka det utan socker och mjölk idag som då. Egentligen behöver man inte socker då det bara förstör kroppen. Det är skönt att slippa känna sockersuget komma.
 
Tyvärr har jag inga bilder då jag glömde att fotografera.